Firemní interní komunikace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Firemní interní komunikace |
Autor: |
Ševčíková, Lucie
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce na téma firemní interní komunikace si klade za cíl, v návaznosti na výzkum uskutečněný v roce 2018, vyzkoumat, jak by měla společnost přenastavit jeden z jejích klíčo-vých komunikačních kanálů. V první části je vypracován teoretický základ k tématu interní komunikace se zaměřením na cíle komunikace a jsou představeny hlavní kanály, které se v interní komunikaci využívají, včetně výhod, případně nevýhod těchto kanálů. V praktické části je představena vybraná společnost a popsány klíčové výsledky výzkumu interní komu-nikace z roku 2018. V této části práce je rovněž popsáno kvalitativní šetření, které se zabývá znovu nastavením celofiremního meetingu, jsou zde publikovány výsledky šetření, závěry a doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45639
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
53362
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet