Nastavení PPC kampaně pro e-shop
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Nastavení PPC kampaně pro e-shop |
Autor: |
Spáčilová, Dominika
|
Vedoucí: |
Štarchoň, Peter
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá PPC reklamou jako jedním z nástrojů digitální marketingové komunikace. Konkrétně je práce zaměřena na nastavení PPC kampaně pro e-shop společnosti Šijeme srdcem s. r. o. V teoretické části práce je objasňován pojem digitální marketing obecně. Následně je tato část orientovaná na vysvětlení a popsání PPC systémů a dále představuje kroky nastavení PPC kampaní. Tato část zahrnuje také teoretické základy pro měření a vyhodnocování PPC reklamy. Praktická část práce obsahuje charakteristiku firmy. Dále je praktická část zaměřena na nastavení a vedení skutečné PPC kampaně v systémech Sklik a Google Ads. Závěr práce je věnován měření efektivnosti PPC kampaně, popisuje očekávané výsledky této komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45638
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
53361
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet