Humor v Reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Humor v Reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Humor v Reklamě
Autor: Májek, Adam
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: V předkládané bakalářské práci se zaměřuji na humor v reklamě, přesněji se zaměřuji na kampaň, která obdržela EFFIE AWADS 2018. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části vycházím z odborné literatury, uvádím definici reklamy a humoru, formu-luji vznik humoru v reklamě, definuji základní pojmy týkající se zadaného tématu, uvádím teorie, formy a komponenty humoru. Obsahem praktické části je analýza sekundárních zdro-jů hodnotící úspěšnost kampaně. Tato analýza je doplněna o dotazníkové šetření, jehož vý-sledky jsou konfrontovány se stanovenými výzkumnými otázkami.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45602
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 53316


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
májek_2019_dp.pdf 3.505Mb PDF Zobrazit/otevřít None
májek_2019_op.pdf 1.652Mb PDF Zobrazit/otevřít None
májek_2019_vp.doc 512.6Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet