Humor v Reklamě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Humor v Reklamě |
Autor: |
Májek, Adam
|
Vedoucí: |
Horňák, Pavel
|
Abstrakt:
|
V předkládané bakalářské práci se zaměřuji na humor v reklamě, přesněji se zaměřuji na kampaň, která obdržela EFFIE AWADS 2018. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části vycházím z odborné literatury, uvádím definici reklamy a humoru, formu-luji vznik humoru v reklamě, definuji základní pojmy týkající se zadaného tématu, uvádím teorie, formy a komponenty humoru. Obsahem praktické části je analýza sekundárních zdro-jů hodnotící úspěšnost kampaně. Tato analýza je doplněna o dotazníkové šetření, jehož vý-sledky jsou konfrontovány se stanovenými výzkumnými otázkami. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45602
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
53316
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet