Hudba v reklamě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Hudba v reklamě |
Autor: |
Edingerová, Kristýna
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je vypracována na téma Hudba v reklamě se zaměřením na tvorbu hudby pro reklamní účely hudebními skladateli. Práce je koncipována do dvou základních částí. Teoretická část se zabývá základními pojmy, které se týkají zmíněného tématu, a udává teoretický základ k části praktické. Ta se skládá z osobních rozhovorů s hudebními skladateli zabývajícími se tvorbou reklamní hudby. Mezi ně patří Varhan Orchestrovič Bauer, David Spilka, Hanz Sedlář, Ondřej Gregor Brzobohatý, Ondřej Fiedler, Roman Holý, Miroslav Lacko, Karel Havlíček a Dali Mraz. Zmínění hudební skladatelé hovoří o svých zkušenostech a poznatcích při tvorbě hudby pro reklamní účely. Cílem bakalářské práce je zmapování celkového procesu tvorby hudby pro reklamní účely hudebními skladateli a nalézt možná řešení v rámci problematiky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45595
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
53306
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet