Marketingová komunikace Slováckého divadla
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace Slováckého divadla |
Autor: |
Černý, Jaroslav
|
Vedoucí: |
Gartnerová, Eva
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá marketingovou komunikací Slováckého divadla, a to zejména z pohledu stanovených výzkumných otázek. Po vymezení teoretického základu specifik marketingové komunikace kulturních institucí se zvláštním ohledem na problematiku divadel provede autor v praktické části výzkum prostřednictvím metody skupinových rozhovorů. Cílem práce je získat odpovědi na stanovené výzkumné otázky a připravit data pro případný další kvantitativní výzkum. Z provedeného šetření vyplývá, že intenzita marketingová komunikace Slováckého divadla je dostatečná a pozitivně vnímaná. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45591
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
53302
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet