Marketingová komunikace Slováckého divadla

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace Slováckého divadla

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace Slováckého divadla
Autor: Černý, Jaroslav
Vedoucí: Gartnerová, Eva
Abstrakt: Práce se zabývá marketingovou komunikací Slováckého divadla, a to zejména z pohledu stanovených výzkumných otázek. Po vymezení teoretického základu specifik marketingové komunikace kulturních institucí se zvláštním ohledem na problematiku divadel provede autor v praktické části výzkum prostřednictvím metody skupinových rozhovorů. Cílem práce je získat odpovědi na stanovené výzkumné otázky a připravit data pro případný další kvantitativní výzkum. Z provedeného šetření vyplývá, že intenzita marketingová komunikace Slováckého divadla je dostatečná a pozitivně vnímaná.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45591
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 53302


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
černý_2019_dp.zip 674.6Kb application/zip Zobrazit/otevřít None
černý_2019_op.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
černý_2019_vp.docx 121.0Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet