Preference výběru vysoké školy v rámci rozhodování u generace Y
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Preference výběru vysoké školy v rámci rozhodování u generace Y |
| Autor: |
Bartoňová, Stanislava
|
| Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním faktorů, které mají vliv na výběr vysoké školy u studentů kombinované formy studia, kteří jsou příslušníky generace Y. V teoretické části jsou popsány vlastnosti a specifika generace Y, vymezení vysokého škol-ství v České republice se zaměřením na marketing a marketingovou komunikaci vysokých škol. Studenti kombinované formy studia tvoří nezanedbatelný počet klientů vysokých škol. Jakými nástroji marketingové komunikace tuto početnou skupinu, která má již odborné zna-losti z praxe a méně času na studium, zaujmout? Poznatky z analýzy individuálních rozho-vorů a dotazníkového šetření jsou soustředěny v praktické části. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45590
|
|
Datum:
|
2019-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
53301
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet