Využívání emocionálních apelů v kampaních organizace World Wildlife Fund

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využívání emocionálních apelů v kampaních organizace World Wildlife Fund

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využívání emocionálních apelů v kampaních organizace World Wildlife Fund
Autor: Zábranská, Hana
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá využíváním emocionálních apelů v kampaních organizace World Wildlife Fund. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická se zabývá sociálním marketingem, sociální reklamou, emocionálními apely v reklamě a marketingem pro neziskový sektor. Také popisuje metodiku výzkumu, stanovuje výzkumnou otázku a cíl. Praktická část představuje neziskovou organizaci World Wildlife Fund včetně její historie a aktivit. Na konci je provedeno vyhodnocení kvalitativního výzkumu, podle jehož výsledků je zodpovězena výzkumná otázka a následně navrhnuta doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45579
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53288


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
zábranská_2019_dp.pdf 3.113Mb PDF Zobrazit/otevřít
zábranská_2019_dp.zip 174.6Mb application/zip Zobrazit/otevřít None
zábranská_2019_op.doc 116.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
zábranská_2019_vp.docx 121.4Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet