Význam knižní obálky v nákupním chování žen

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Význam knižní obálky v nákupním chování žen

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Význam knižní obálky v nákupním chování žen
Autor: Tomšů, Patrik
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá významem obálky knihy při nákupním chování žen ve středním věku. V teoretické části jsou definovány kapitoly týkající se tématu práce. Hlavní oblasti, které jsou k práci vázány, jsou knižní obálka, psychologie a nákupní chování. Zatímco praktická část je věnována kvantitativnímu výzkumu s předem specifikovanou cílovou skupinou žen. Výzkumnou metodou byl sběr dat prostřednictvím dotazníků s cílem dokázat roli knižního obalu. Získaná data jsou na závěr vyhodnocena a shrnuta.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45572
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53281


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
tomšů_2019_dp.zip 225.8Kb application/zip Zobrazit/otevřít None
tomšů_2019_op.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
tomšů_2019_vp.doc 204.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet