Vznik nového knižního titulu a jeho zavedení na trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vznik nového knižního titulu a jeho zavedení na trh |
Autor: |
Plánková, Ingrid
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce pojednává o vzniku nového knižního titulu a jeho efektivním zavedení na trh formou akce křtu knihy. Práce se skládá se ze dvou částí. První část se zaměřuje na teorii, vymezení pojmů a popsání marketingových výzkumů, které jsou v druhé části již použity a uvedeny do praxe. Cílem této práce bylo prostřednictvím výzkumů, kvantitativního formou dotazníku a kvalitativního formou focus group, zjistit informace a vytvořit tak doporučení pro budoucí spisovatele, kteří budou chtít vydat svou knihu sami na sebe. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45561
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
53269
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet