Vznik nového knižního titulu a jeho zavedení na trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vznik nového knižního titulu a jeho zavedení na trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vznik nového knižního titulu a jeho zavedení na trh
Autor: Plánková, Ingrid
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Tato bakalářská práce pojednává o vzniku nového knižního titulu a jeho efektivním zavedení na trh formou akce křtu knihy. Práce se skládá se ze dvou částí. První část se zaměřuje na teorii, vymezení pojmů a popsání marketingových výzkumů, které jsou v druhé části již použity a uvedeny do praxe. Cílem této práce bylo prostřednictvím výzkumů, kvantitativního formou dotazníku a kvalitativního formou focus group, zjistit informace a vytvořit tak doporučení pro budoucí spisovatele, kteří budou chtít vydat svou knihu sami na sebe.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45561
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 53269


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
plánková_2019_dp.zip 30.92Mb application/zip Zobrazit/otevřít None
plánková_2019_op.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
plánková_2019_vp.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet