Fenomén profesionálního sportu v digitálních hrách
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Fenomén profesionálního sportu v digitálních hrách |
Autor: |
Kurka, Tomáš
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Tématem této bakalářské práce je "Fenomén profesionálního sportu v digitálních hrách". Teoretická část obsahuje souhrn základních pojmů z oblasti marketingu, komunikace, metodiky a výzkumu, nových trendů nejenom v digitálu, ale i esportu. Praktická část ana-lyzuje československý trh v oblasti digitálních her, a následně zkoumá získaná prvotní data z tohoto segmetu. V rámci praktické části byl vytvořen online dotazník s cílem zís-kání těchto dat. Z výsledků analýz jsou následně vytvořena doporučení pro tento trh, včetně zjištění potencionálu této komunity. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45546
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
53251
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet