Vnímání značek na českém knižním trhu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vnímání značek na českém knižním trhu |
Autor: |
Kremláčková, Anna
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce zkoumá vnímání značek na českém knižním trhu. Teoretická část popisuje značku, její prvky, hodnotu a principy jejího budování. Dále charakterizuje marketingový výzkumu. Praktická část představuje vybranou značku, její prvky a její postavení na trhu. Na základě dat získaných z kvantitativního a kvalitativního výzkumu zjišťuje, jakou roli hraje nakladatelství při výběru knih, jak velké povědomí mají čtenáři o jednotlivých značkách a formuje doporučení pro budování značky na knižním trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45543
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
53247
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet