Sociální marketing v období Vánoc se zaměřením na projekt Ježíškova vnoučata
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociální marketing v období Vánoc se zaměřením na projekt Ježíškova vnoučata |
Autor: |
Jurková, Soňa
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
První část se věnuje teoretické části, kde jsou rozebrány základní pojmy a definice, které postupně vedou k části druhé, a to části praktické. Praktická část se zaměřuje na individuální rozhovory s cílovou skupinou 25 až 45 let. Praktická část se zabývá projektem Ježíškova vnoučata, který se zabývá seniory. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45484
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
53154
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet