Marketingový mix společnosti Havlíkova přírodní apotéka

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový mix společnosti Havlíkova přírodní apotéka

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový mix společnosti Havlíkova přírodní apotéka
Autor: Černá, Zuzana
Vedoucí: Navrátilová, Svatava
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti Havlíkova přírodní apotéka, která vyrábí čistě přírodní kosmetiku. Teoretická část vymezuje pojmy související s marketingovým mixem, zvláště pak s komunikačním mixem, a vysvětluje rozdíl mezi kosmetikou konvenční a přírodní. Praktická část se již zabývá analýzou marketingového mixu značky Havlíkova přírodní apotéka za využití volně dostupných zdrojů a rozhovoru s marketingovým ředitelem společnosti. Kvalitativní výzkum ve formě polostrukturovaných rozhovorů doplnil praktickou část o konkrétní postřehy ze strany cílové skupiny. Práci uza-vírá vyhodnocení a z něj vyplývající doporučení, která mohou být firmě inspirací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45467
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53134


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
černá_2019_dp.pdf 3.673Mb PDF Zobrazit/otevřít
černá_2019_dp.zip 217.7Mb application/zip Zobrazit/otevřít None
černá_2019_op.docx 123.7Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
černá_2019_vp.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet