Marketingový mix společnosti Havlíkova přírodní apotéka
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový mix společnosti Havlíkova přírodní apotéka |
Autor: |
Černá, Zuzana
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti Havlíkova přírodní apotéka, která vyrábí čistě přírodní kosmetiku. Teoretická část vymezuje pojmy související s marketingovým mixem, zvláště pak s komunikačním mixem, a vysvětluje rozdíl mezi kosmetikou konvenční a přírodní. Praktická část se již zabývá analýzou marketingového mixu značky Havlíkova přírodní apotéka za využití volně dostupných zdrojů a rozhovoru s marketingovým ředitelem společnosti. Kvalitativní výzkum ve formě polostrukturovaných rozhovorů doplnil praktickou část o konkrétní postřehy ze strany cílové skupiny. Práci uza-vírá vyhodnocení a z něj vyplývající doporučení, která mohou být firmě inspirací. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45467
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
53134
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet