Mystery shopping vybraného produktu značky ETA
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Mystery shopping vybraného produktu značky ETA |
Autor: |
Benetinová, Eliška
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá výzkumnou metodou mystery shopping, který bude proveden ve vybraných prodejnách, kde se nachází zkoumaný produkt ETA. Teoretická část práce je zaměřena na stěžejní pojmy z oblasti marketingové komunikace, které vyplývají z daného tématu. Jednotlivé termíny souvisejí s osobním prodejem a mystery shoppingem. Praktická část práce charakterizuje vybranou společnost ETA, popíše její historické jádro a další vývoj. Dále bude přiblížena celková komunikace zvolené společnosti prostřednictvím SWOT analýzy, komunikačních kanálů, pozice společnosti ETA na trhu a konkurence. Závěr práce bude věnován návrhům na zlepšení a zodpovězení výzkumných otázek. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45462
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
53128
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet