Komunikační plán pro reklamní agenturu Rodad reklama
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační plán pro reklamní agenturu Rodad reklama |
Autor: |
Laciga, Marek
|
Vedoucí: |
Orságová, Martina
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce je zaměřena na vypracování Komunikačního plánu na rok 2008, pro reklamní agenturu Rodad reklama. Teoretická část se zabývá převážně těmito oblastmi: internetový marketing, marketingové komunikace a tvorba webu. Komunikační plán je orientován zejména na efektivní, dlouhodobé a zároveň levné prostředky propagace. V rámci komunikačního plánu je zpracována SWOT analýza a navržena nová koncepce webového sídla firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4525
|
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.09.2009
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
6952
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet