Analýza spokojenosti zákazníků vybraného motorestu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Analýza spokojenosti zákazníků vybraného motorestu |
| Autor: |
Střelcová, Žaneta
|
| Vedoucí: |
Vaculčíková, Zuzana
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků vybraného motorestu. Práce je rozdělená na dvě části. V teoretické části jsou zpracovány literární prameny týkající se gastronomických služeb a kvality v gastronomických službách, kategorizace hostinských zařízení, zákazníka, jeho spokojenosti a nakonec marketingového výzkumu. Praktická část se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků vybraného podniku. Obsahuje představení společnosti, SWOT analýzu vybraného motorestu, kde jsou podrobně rozebrány silné a slabé stránky společnosti, hrozby a příležitosti. Dále je provedeno dotazníkové šetření týkající se spokojenosti zákazníků a metoda SERVQUAL. V závěru práce jsou shrnuty výsledky výzkumu a je zde také doporučení pro majitele motorestu, které může vést ke zvýšení spokojenosti zákazníků. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45248
|
|
Datum:
|
2019-01-07 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
|
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
52796
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet