Analýza spokojenosti zákazníků vybraného motorestu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků vybraného motorestu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků vybraného motorestu
Autor: Střelcová, Žaneta
Vedoucí: Vaculčíková, Zuzana
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků vybraného motorestu. Práce je rozdělená na dvě části. V teoretické části jsou zpracovány literární prameny týkající se gastronomických služeb a kvality v gastronomických službách, kategorizace hostinských zařízení, zákazníka, jeho spokojenosti a nakonec marketingového výzkumu. Praktická část se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků vybraného podniku. Obsahuje představení společnosti, SWOT analýzu vybraného motorestu, kde jsou podrobně rozebrány silné a slabé stránky společnosti, hrozby a příležitosti. Dále je provedeno dotazníkové šetření týkající se spokojenosti zákazníků a metoda SERVQUAL. V závěru práce jsou shrnuty výsledky výzkumu a je zde také doporučení pro majitele motorestu, které může vést ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45248
Datum: 2019-01-07
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 52796


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
střelcová_2019_dp.pdf 3.246Mb PDF Zobrazit/otevřít None
střelcová_2019_op.docx 28.46Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
střelcová_2019_vp.docx 27.60Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet