Analýza e-shopů na českém a zahraničním trhu, vypracování projektu Dobrynakup.cz
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza e-shopů na českém a zahraničním trhu, vypracování projektu Dobrynakup.cz |
Autor: |
Hlivka, Michal
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku e-shopů, a to především na českém trhu. Obsahuje definici rozdílů mezi kamenným obchodem a e-shopem, definici cílové skupiny uživatelů internetu v roce 2006, hodnotící kritéria pro analýzu, principy SEO, historii e-shopů v ČR a EU a analýzu vybraných e-shopů v ČR a ve světě pomocí sémantického diferenciálu. Projektová část obsahuje vybudování e-shopu pod doménovým jménem dobrynakup.cz, jeho rozvoj a propagaci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4510
|
Datum:
|
2007-04-18 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4937
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet