A Market Opportunity Analysis of a Music Band in Terms of Creative Industries in the Czech Republic

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

A Market Opportunity Analysis of a Music Band in Terms of Creative Industries in the Czech Republic

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: A Market Opportunity Analysis of a Music Band in Terms of Creative Industries in the Czech Republic
Autor: Kutý, Josef
Vedoucí: Mikeska, Martin
Abstrakt: Hlavním cílem této bakalářské práce je provést analýzu tržních příležitostí hudební kapely v rámci kreativních a kulturních průmyslů v České republice. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na zpracování a rešerši teoretických poznatků z oblasti kreativních a kulturních průmyslů a některých marketingových analýz. Začíná metodologií, vysvětluje a objasňuje teoretické pojmy o kulturních a kreativních průmyslech, popisuje některé strategie pro analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, SWOT analýzu, PEST analýzu, konkurenci a finanční analýzu. Praktická část je zaměřena na analýzu ostravské hudební kapely Easy Steps a její možné příležitosti v odvětví kreativních a kulturních průmyslů. Závěr práce se skládá z doporučení pro ostravskou kapelu v oblasti kulturních a kreativních průmyslů, marketingových analýz a vyhodnocení dotazníku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45013
Datum: 2018-11-09
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 52455


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kutý_2019_dp.pdf 2.753Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kutý_2019_op.doc 55Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kutý_2019_vp.doc 47Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet