Marketingová analýza podniku Železiarne Podbrezová, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová analýza podniku Železiarne Podbrezová, a.s. |
Autor: |
Fedorová, Emília
|
Vedoucí: |
Haltofová, Barbora
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou podniku. Teoretická část se zabýva teorií marketingu, část analytická převádí tuto teorii do praxe. Analýza byla zpracována díky dopředu vybraným marketingovým analýzám jako jsou PESTLE a SWOT analýza, Porterův model 5 konkurenčních sil a následne prevedené do analýza marketingového mixu železáren. Tyto analýzy odhalily výhody stejně tak jako i nedostatky dané firmy. Kromě snažení firmy neustále generovat zisk, by také měly být brány v úvahu dopady produkce na život a snaha o zvýšení atraktivity podniku medzi mládežou. Mezi nedostatky, na které tato práce upozorňuje, patří nedostatečná propagace environmentální politiky dané firmy, její propagace a take nedostatečná motivace maturantu začít po skončení školy pracovat pro tuto firmu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/44971
|
Datum:
|
2018-11-09 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
52390
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet