Strategická analýza vybraného podniku za účelem zvýšení tržního podílu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Strategická analýza vybraného podniku za účelem zvýšení tržního podílu |
Autor: |
Papranský, Zdeněk
|
Vedoucí: |
Homola, David
|
Abstrakt:
|
Předmětem této diplomové práce je komplexní strategická analýza vybrané společnosti AQ, s.r.o. za využití dostupných metod strategické analýzy podniku s cílem vytvořit vhodné návrhy a doporučení pro daný podnik. Práce byla rozdělena na část teoretickou a praktickou. První část je zaměřena na definování hlavních pojmů a metod využívaných v oblasti strategického řízení a strategické analýzy. V praktické části práce jsou teoretické poznatky aplikovány na vybranou společnost. Na základě provedených analýz jsou identifikovány silné, slabé stránky, příležitosti a hrozby. K analýze vnějšího prostředí je využita PESTLE analýza a Porterův model pěti sil. Pro analýzu vnitřního prostředí je použita analýza podnikových faktorů. Zjištěné výsledky jsou shrnuty pomocí SWOT analýzy. Na základě závěrů SWOT analýzy jsou vytvořeny návrhy a doporučení pro podnik. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/44956
|
Datum:
|
2018-12-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav financí a účetnictví |
Studijní obor:
|
Finance |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
52374
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet