A Marketing Mix Analysis of a Selected Company
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
A Marketing Mix Analysis of a Selected Company |
Autor: |
Doležal, Vojtěch
|
Vedoucí: |
Bejtkovský, Jiří
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu vybrané společnosti, která poskytuje fotografické a kinematické služby. Práce byla rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části byly na základě literární rešerše popsány a následně shrnuty základní pojmy, které souvisí s marketingovým mixem a následně s vnitřním, vnějším a mezoprostředím společnosti. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingového mixu vybrané společnosti. Na základě výsledků analýzy byla pro vybranou společnost navržena doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu, které mají za cíl zvýšit kvalitu poskytovaných služeb a následně také konkurenceschopnosti společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/44942
|
Datum:
|
2018-11-09 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
52359
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet