Projekt optimalizace marketingových aktivit firmy AB v oblasti recipročního sponzoringu firmy XY
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt optimalizace marketingových aktivit firmy AB v oblasti recipročního sponzoringu firmy XY |
Autor: |
Zlámalová, Lenka
|
Vedoucí: |
Linhart, Petr
|
Abstrakt:
|
Cílem práce je vytvořit marketingový plán na reciproční sponzoring pro firmu XY, která půjčuje firmě AB technická zařízení na automobilové závody. Ta jsou potřebná k získávání dat pro zajištění spojení a zpracování výsledků. Teoretická část nás seznámí s pojmy SWOT analýza, public relations a sponzoring. Také nás seznámí se základními principy fungování přístrojů používaných při rallye. Analytická část má za úkol zjistit, jestli by byla navržená forma sponzoringu pro firmu XY výhodná, protože by se více dostala do povědomí veřejnosti. Proto provedu SWOT analýzu před a po zavedení celého plánu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4492
|
Datum:
|
2006-12-08 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2036
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4742
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet