Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti |
| Autor: |
Schvandtnerová, Monika
|
| Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá vypracováním projektu zlepšení marketingové komunikace ve společnosti Bricol s.r.o. Práce je rozdělena do dvou hlavních části-teoretické části a analytické časti. Teoretická část se zabývá základními poznatky z oblasti marketingu, marketingového mixu, marketingové komunikace a internetového marketingu. Druhá část analytická je zaměřena na představení společnosti a analyzováni současných nástrojů marketingové komunikace které společnost využívá. V této časti je analyzované aj mikroprostředí za pomoci SWOT analýzy a makroprostředí s použitím PESTLE analýzy. Součásti analytické časti je projektová část, která se zaobírá samotným návrhem zlepšeni marketingové komu-nikace ve společnosti. V závěre bol projekt podrobený nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/44885
|
|
Datum:
|
2018-12-14 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Management a marketing |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
52279
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet