Marketingová komunikace vybraného e-shopu se zaměřením na sociální média

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace vybraného e-shopu se zaměřením na sociální média

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace vybraného e-shopu se zaměřením na sociální média
Autor: Pluskalová, Ester
Vedoucí: Tomancová, Lucie
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na zlepšení marketingové komunikace firmy Olimpex, spol. s r. o. se zaměřením na sociální média. Teoretická část je rešerší odborné literatury a relevantních zdrojů, které se vztahují k tematice práce, což je vlastně cílem této části. V druhé polovině práce jsou pak teoretické poznatky aplikovány do praxe. Nejprve je představena vybraná firma - Olimpex, spol. s r. o., poté je vyhodnocena efektivita marketingové komunikace za využití analýzy PESTLE, Porterovy i SWOT ana-lýzy. Výsledky slouží jako východisko pro vypracování projektové části. Navržený projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44857
Datum: 2018-12-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 52237


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pluskalová_2019_dp.pdf 5.080Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pluskalová_2019_op.docx 30.03Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
pluskalová_2019_vp.docx 24.11Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet