Uvedení vybrané značky na český trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Uvedení vybrané značky na český trh |
Autor: |
Pastorčáková, Petra
|
Vedoucí: |
Vorlová, Růžena
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je navržení plánu vstupu vybrané zahraniční značky na český trh. V rámci řešení byly použity nástroje marketingového mixu služeb a analýzy PEST, Porterův model pěti sil a SWOT. Na základě informací získaných těmito metodami byly adaptovány jednotlivé nástroje marketingového mixu služby pro vybraný trh a navržen komunikační kanál spolu se stěžejními návrhy propagace, které odpovídají jednotlivým fázím modelu STDC. Výsledky této práce umožňují distributorovi zhodnotit finanční i časovou náročnost před zavedením vybrané značky na nový trh a zvážit celkovou realizaci tohoto projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/44856
|
Datum:
|
2018-12-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
52235
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet