Uvedení vybrané značky na český trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Uvedení vybrané značky na český trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Uvedení vybrané značky na český trh
Autor: Pastorčáková, Petra
Vedoucí: Vorlová, Růžena
Abstrakt: Cílem této práce je navržení plánu vstupu vybrané zahraniční značky na český trh. V rámci řešení byly použity nástroje marketingového mixu služeb a analýzy PEST, Porterův model pěti sil a SWOT. Na základě informací získaných těmito metodami byly adaptovány jednotlivé nástroje marketingového mixu služby pro vybraný trh a navržen komunikační kanál spolu se stěžejními návrhy propagace, které odpovídají jednotlivým fázím modelu STDC. Výsledky této práce umožňují distributorovi zhodnotit finanční i časovou náročnost před zavedením vybrané značky na nový trh a zvážit celkovou realizaci tohoto projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44856
Datum: 2018-12-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 52235


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pastorčáková_2019_dp.pdf 3.520Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pastorčáková_2019_op.docx 25.03Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
pastorčáková_2019_vp.docx 28.93Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet