Projekt komunikační strategie pro uvedení moderních látkových plen na trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt komunikační strategie pro uvedení moderních látkových plen na trh |
Autor: |
Ivanová, Nikola
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřená na projekt komunikační strategie pro uvedení moderních látkových plen na trh. Cílem této práce bylo na základě současného stavu společnosti navrhnout projekt komunikační strategie, který zviditelní její nový produkt na trhu. Práce se skládala z teoretické a praktické části. Teoretická část byla zaměřená na literární rešerši, která se zabývá především oblastí komunikační strategie a následné tvorby teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza současného stavu komunikační strategie pro uvedení moderních látkových plen na trh. V rámci této části práce byly využité vybrané situační analýzy, kvalitativní výzkum pomocí polostandardizovaného interview s manažerem podniku a kvantitativní výzkum pomocí dotazníkového šetření. Na základě získaných výsledků z analýz byl v projektové části navrhnutý konkrétní projekt, který byl zaměřen na komunikační strategii pro zviditelnění nového produktu na trhu. Navržený projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/44840
|
Datum:
|
2018-12-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
52213
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet