Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace Tanečního klubu Olymp Olomouc

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace Tanečního klubu Olymp Olomouc

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace Tanečního klubu Olymp Olomouc
Autor: Hajdová, Lucie
Vedoucí: Bejtkovský, Jiří
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá zlepšením současného stavu marketingové komunikace Tanečního klubu Olymp Olomouc. Jejím hlavním cílem byla propagace a následné zvýšení povědomí o tanečním klubu u veřejnosti a potenciálních tanečníků. Práce se skládala z teoretické a praktické části. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše zaměřené především na oblast marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace Tanečního klubu Olymp. V rámci této části práce bylo využito kvalitativního výzkumu pomocí polostandardizovaných interview, kvantitativního výzkumu v podobě dotazníkového šetření a také vybraných situačních marketingových analýz. Získané výsledky z analýz sloužily jako východiska pro tvorbu projektu vedoucího ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace Tanečního klubu Olymp. Navržený projekt byl dále podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44839
Datum: 2018-12-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 52212


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hajdová_2019_dp.pdf 4.621Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hajdová_2019_op.docx 26.75Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hajdová_2019_vp.docx 29.63Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet