Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace Tanečního klubu Olymp Olomouc
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace Tanečního klubu Olymp Olomouc |
Autor: |
Hajdová, Lucie
|
Vedoucí: |
Bejtkovský, Jiří
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá zlepšením současného stavu marketingové komunikace Tanečního klubu Olymp Olomouc. Jejím hlavním cílem byla propagace a následné zvýšení povědomí o tanečním klubu u veřejnosti a potenciálních tanečníků. Práce se skládala z teoretické a praktické části. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše zaměřené především na oblast marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace Tanečního klubu Olymp. V rámci této části práce bylo využito kvalitativního výzkumu pomocí polostandardizovaných interview, kvantitativního výzkumu v podobě dotazníkového šetření a také vybraných situačních marketingových analýz. Získané výsledky z analýz sloužily jako východiska pro tvorbu projektu vedoucího ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace Tanečního klubu Olymp. Navržený projekt byl dále podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/44839
|
Datum:
|
2018-12-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
52212
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet