Internet - nejrychleji rostoucí médium a jeho vztah k tradičním formám inzerce
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Internet - nejrychleji rostoucí médium a jeho vztah k tradičním formám inzerce |
Autor: |
Hannichová, Eva
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce Internet - nejrychleji rostoucí médium a jeho vztah k tradičním formám inzerce se zabývá popisem mediálního plánování, vývojem internetového a tiskového re-klamního trhu a charakteristikou základních organizací působících na těchto trzích. V praktické části autorka analyzuje konkrétní projekty organizací, uvádí formy měření internetu a tisku ve vztahu k plánování reklamních kampaní. Na příkladu crossmediálních kampaní autorka ukazuje možnosti zahrnutí internetu do klasického mediaplánu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4482
|
Datum:
|
2007-05-11 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2027
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4849
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet