Zlepšení kvality poskytovaných služeb ve společnosti Levné knihy a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zlepšení kvality poskytovaných služeb ve společnosti Levné knihy a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zlepšení kvality poskytovaných služeb ve společnosti Levné knihy a.s.
Autor: Žaludová, Monika
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na zlepšení kvality poskytovaných služeb ve společnosti Levné knihy a.s. V rámci řešení byla použita metoda mystery shoppingu ve vybraných pěti prodejnách společnosti. Na základě analýzy postavení společnosti na trhu a analýzy výsledků mystery shoppingu byla navrhnuta konkrétní opatření ke zlepšení kvality poskytovaných služeb. Výsledky této práce umožňují společnosti Levné knihy a.s., po realizaci doporučených návrhů, upevnit své postavení na trhu a dosáhnout vyšší míry spokojenosti svých zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44825
Datum: 2018-12-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 52194


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
žaludová_2019_dp.pdf 2.533Mb PDF Zobrazit/otevřít None
žaludová_2019_op.docx 29.76Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
žaludová_2019_vp.docx 24.47Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet