Projekt implementace moderních marketingových trendů ve Valašském muzeu v přírodě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt implementace moderních marketingových trendů ve Valašském muzeu v přírodě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt implementace moderních marketingových trendů ve Valašském muzeu v přírodě
Autor: Náplavová, Anežka
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Předmětem této diplomové práce byla implementace moderních marketingových trendů v instituci Valašského muzea v přírodě. Současné komunikační nástroje jsou využívány poměrně dobře a cíleně, nicméně pro zaujetí mladšího návštěvníka musí muzeum hledat novější trendy a provázat je s technologiemi, aby si z mladého návštěvníka vychovalo pravidelného návštěvníka v budoucnosti. Dotazníkové šetření ukázalo, že návštěvníci by o zavedení QR kódů měli vcelku zájem a ozvláštnilo by to jejich trávení času v areálu. Projekt je ovšem postaven i na dalším využití nástrojů, které trh momentálně nabízí a je třeba se v tom zdokonalovat. Proto bylo navrženo i živé vysílání, soutěže, výstava v rámci location placement, což je nový trend, který se na trhu cestovního ruchu velmi ujímá.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44803
Datum: 2018-12-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 52163


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
náplavová_2019_dp.pdf 3.685Mb PDF Zobrazit/otevřít None
náplavová_2019_op.docx 24.51Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
náplavová_2019_vp.docx 24.09Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet