Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace veslařského klubu Morávia
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace veslařského klubu Morávia |
Autor: |
Martinek, Marek
|
Vedoucí: |
Bejtkovský, Jiří
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce bylo analyzovat současný stav marketingové komunikace veslařského klubu Morávia a následně vytvořit projekt, který by odstranil nedostatky či slabé stránky marketingové komunikace tohoto klubu. Práce byla rozdělena na tři části, kdy v první byla zpracována literární rešerše zabývající se problematikou marketingové komunikace. Druhá část analyzovala současný stav marketingové komunikace veslařského klubu Morávia. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření byly odhaleny určité nedostatky, které se snažil navržený projekt aktivně eliminovat. Vytvořený projekt byl v závěru diplomové práce podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/44801
|
Datum:
|
2018-12-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
52161
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet