Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané společnosti
Autor: Janíčková, Tatiana
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Táto diplomová práca je zameraná na možnosti využitia soicálnych sietí pre marketingové účely a možné spôsoby zefektívnenia ich využívania v spoločnosti DIVINO s.r.o. Prvá časť sa zaoberá teoretickými východiskami o sociálnych sieťach a marketingu. Tá obsahuje najmä charakteristiku, štatistiky a marketing na sociálnych sieťach ako je Facebook, Instagram a YouTube. V praktickej časti je vypracovaná SWOT analýza, analýza konkurencie a analýza Facebooku a Instagramu spoločnosti. Dáta získané z analýz slúžia ako podklad vypracovaného projektu s cieľom zlepšenia súčasného marketingu na sociálnych sieťach. Projekt je podložený časovou, nákladovou a rizikovou analýzou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44788
Datum: 2018-12-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 52146


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
janíčková_2019_dp.pdf 6.952Mb PDF Zobrazit/otevřít None
janíčková_2019_op.docx 25.06Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
janíčková_2019_vp.docx 24.10Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet