Projekt na zlepšení spokojenosti zákazníků ve vybraném penzionu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt na zlepšení spokojenosti zákazníků ve vybraném penzionu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt na zlepšení spokojenosti zákazníků ve vybraném penzionu
Autor: Hanáčková, Kateřina
Vedoucí: Tomancová, Lucie
Abstrakt: V diplomové práci se zabývám otázky, jak zvýšit spokojenost zákazníků penzionu Dvůr pod Starýma horama. Práce je členěna do tří částí. První část je teoretická, kde jsou zahrnuty poznatky týkající se zákazníka a jeho spokojenosti, měření spokojenosti zákazníka a specifikací služeb v pohostinství. Praktická část obsahuje představení penzionu, analýzu PESTLE, Porterovu analýzu konkurenčního boje, SWOT analýzu a dotazníkové šetření. Poslední částí je projekt, který je rozpracován na návrhy a doporučení na základě podkladů z analytické části. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44785
Datum: 2018-12-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 52142


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hanáčková_2019_dp.pdf 4.878Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hanáčková_2019_op.docx 29.55Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hanáčková_2019_vp.docx 24.20Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet