Projekt na zlepšení spokojenosti zákazníků ve vybraném penzionu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt na zlepšení spokojenosti zákazníků ve vybraném penzionu |
Autor: |
Hanáčková, Kateřina
|
Vedoucí: |
Tomancová, Lucie
|
Abstrakt:
|
V diplomové práci se zabývám otázky, jak zvýšit spokojenost zákazníků penzionu Dvůr pod Starýma horama. Práce je členěna do tří částí. První část je teoretická, kde jsou zahrnuty poznatky týkající se zákazníka a jeho spokojenosti, měření spokojenosti zákazníka a specifikací služeb v pohostinství. Praktická část obsahuje představení penzionu, analýzu PESTLE, Porterovu analýzu konkurenčního boje, SWOT analýzu a dotazníkové šetření. Poslední částí je projekt, který je rozpracován na návrhy a doporučení na základě podkladů z analytické části. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/44785
|
Datum:
|
2018-12-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
52142
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet