Projekt rozšíření produktového portfolia obchodní firmy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt rozšíření produktového portfolia obchodní firmy |
Autor: |
Fafílek, Michael
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je návrh projektu rozšíření produktového portfolia obchodní firmy. Pro analýzu situace na trhu s rybářskými potřebami byla použita situační analýza 5C a SWOT analýza. Byl také proveden primární sběr dat prostřednictvím dotazníkového šet-ření potenciálních klientů na Zlínském trhu. Data byla zpracována pomocí MS Excel a bylo provedeno následné vyhodnocení deskriptivní statistikou. Podstatou analýz bylo zjištění silných a slabých stránek společnosti, jejich hrozeb a příležitostí. Na základě vyhodnocených analýz a průzkumu trhu byl vytvořen marketingový mix na inovovaný produkt. Marketingový mix byl nejvíce rozpracován v oblasti produktu a komu-nikace. V závěru byl projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Na základě zjištěných skutečností je možné úspěšně zavést inovovaný produkt na trh. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/44784
|
Datum:
|
2018-12-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
52140
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet