Projekt zavádění databázového marketingu ve společnosti "J.A.P." spol. s r.o. Přerov
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zavádění databázového marketingu ve společnosti "J.A.P." spol. s r.o. Přerov |
Autor: |
Zavadilová, Jana
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je navržení projektu zavádění databázového marketingu ve společnosti "J.A.P." spol. s r.o. Přerov zabývající se výrobou stahovacích schodů. schodišť a stavebních pouzder pro zasouvací dveře. Úvodní část práce je věnována rozboru literárních pramenů týkajících se problematiky datbázového marketingu, který dává firmě možnost efektivního využití informací ve firemní databázi k cílenému oslovení zákazníka a měření návratnosti investic do propagace. Analytická část práce hodnotí podmínky pro zavedení databázového marketingu ve firmě ve čtyřech rovinách - produkt, zákazníci, zaměstnanci a informační systém - a identifikuje příležitosti, které z toho pro firmu vyplývají. Závěrečná část diplomové práce se zabývá samotným vypracováním projektu zavedení databázového marketingu ve firmě a zvažuje rizika ohrožující projekt spolu s vyčíslením nákladů na projekt. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/446
|
Datum:
|
2006-05-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2008
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4000
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet