Hodnocení účinnosti sponzoringu firmy Remerx s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Hodnocení účinnosti sponzoringu firmy Remerx s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Hodnocení účinnosti sponzoringu firmy Remerx s.r.o.
Autor: Marečková, Zuzana
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: V mé bakalářské práci se zabývám problematikou sponzoringu jako součástí marketingové komunikace. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. V první části jsou zpracovány teoretické podklady týkajících se sponzoringu. V praktické části jsem provedla analýzu firmy Remerx s.r.o. a jejich sponzorských akcí. Na konci práce jsem zformulovala návrhy a doporučení na zlepšení sponzoringu ve firmě Remerx. Tyto návrhy jsem podrobila nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4441
Datum: 2007-05-18
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2017
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 6737


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
marečková_2007_bp.pdfZablokované 1.509Mb PDF Zobrazit/otevřít
marečková_2007_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
marečková_2007_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet