Hodnocení účinnosti sponzoringu firmy Remerx s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Hodnocení účinnosti sponzoringu firmy Remerx s.r.o. |
Autor: |
Marečková, Zuzana
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
V mé bakalářské práci se zabývám problematikou sponzoringu jako součástí marketingové komunikace. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. V první části jsou zpracovány teoretické podklady týkajících se sponzoringu. V praktické části jsem provedla analýzu firmy Remerx s.r.o. a jejich sponzorských akcí. Na konci práce jsem zformulovala návrhy a doporučení na zlepšení sponzoringu ve firmě Remerx. Tyto návrhy jsem podrobila nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4441
|
Datum:
|
2007-05-18 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2017
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
6737
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet