[NEOBHÁJENO] Vplyv online marketingu na osoby rôznych vekových kategórií

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Vplyv online marketingu na osoby rôznych vekových kategórií

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: [NEOBHÁJENO] Vplyv online marketingu na osoby rôznych vekových kategórií
Autor: Kováčiková, Mária
Vedoucí: Chramcov, Bronislav
Abstrakt: Cieľom bakalárskej práce je na širokom spektre respondentov zistiť, ktorý online marketingový nástroj je pre danú vekovú skupinu efektívny. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť je zameraná na definovanie pojmov marketing a online marketing. Ďalej tu sú popísané zmeny v súčasnom marketingu, online marketingové nástroje ako napríklad advergaming, social media marketing, online direct marketing, SEM a podobné, zovšeobecnenie online marketingových nástrojov do 5 okruhov a definovanie kto je to užívateľ internetu. Praktická časť obsahuje ciele a hypotézy práce, výsledky dotazníkového šetrenia vrátane jeho vyhodnotenia.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44406
Datum: 2018-11-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav počítačových a komunikačních systémů
Studijní obor: Informační technologie v administrativě
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: F 51499


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kováčiková_2019_dp.zip 126.1Kb application/zip Zobrazit/otevřít None
kováčiková_2019_op.pdf 331.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None
kováčiková_2019_vp.pdf 220.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet