Filmová řeč v automobilových reklamních filmech (Případová studie)
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Filmová řeč v automobilových reklamních filmech (Případová studie) |
Autor: |
Babica, Jakub
|
Vedoucí: |
Nemeškal, Libor
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na výzkum umění v oblasti reklamních filmů na automobily. Výzkum se zabývá analýzou dramaturgie, filmové řeči a v nich použitých výrazových pro-středků. Poznatky z analýzy byly aplikovány na vlastní výstup. Pomocí explikace vlastního výstupu v komparaci s analyzovanými filmy určuji, které filmové prostředky jsou pro daný útvar stěžejní a jak je lze kreativně využít. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/44342
|
Datum:
|
2018-12-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Audiovize |
Studijní obor:
|
Audiovizuální tvorba - Střihová skladba |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
51406
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet