Filmová řeč v automobilových reklamních filmech (Případová studie)

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Filmová řeč v automobilových reklamních filmech (Případová studie)

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Filmová řeč v automobilových reklamních filmech (Případová studie)
Autor: Babica, Jakub
Vedoucí: Nemeškal, Libor
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na výzkum umění v oblasti reklamních filmů na automobily. Výzkum se zabývá analýzou dramaturgie, filmové řeči a v nich použitých výrazových pro-středků. Poznatky z analýzy byly aplikovány na vlastní výstup. Pomocí explikace vlastního výstupu v komparaci s analyzovanými filmy určuji, které filmové prostředky jsou pro daný útvar stěžejní a jak je lze kreativně využít.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44342
Datum: 2018-12-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ateliér Audiovize
Studijní obor: Audiovizuální tvorba - Střihová skladba
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 51406


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
babica_2019_dp.pdf 2.783Mb PDF Zobrazit/otevřít None
babica_2019_op.pdf 265.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None
babica_2019_vp.pdf 115.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet