Klima školní třídy z pohledu žáků ZŠ
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Klima školní třídy z pohledu žáků ZŠ |
Autor: |
Honigová, Adéla
|
Vedoucí: |
Blaštíková, Lucie
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce Klima školní třídy z pohledu žáků ZŠ je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Hlavním cílem práce bylo identifikovat rozdíl mezi aktuálním a preferovaným třídním klimatem v jednotlivých třídách 2. stupně ZŠ z pohledu žáků. Součástí práce je i doporučení pro praxi, které jsme vypracovali na základě zjištění z výzkumného šetření. Při doporučení jsme zohlednili výsledky našeho výzkumu. V teoretické části jsme se zaměřili na procesy podílející se na vytváření a správném fungování školního klimatu. Přizpůsobení žáka na školní prostřední je velice ovlivněno chováním učitelů. V praktické části jsme se věnovali měření klimatu ve třídě. Pro výzkum klimatu ve školní třídě jsme zvolili kvantitativní metodologii a její techniku dotazníkového šetření. Respondenti byli vybráni na základě vícenásobného výběru. Použili jsme metodu Random Number Generator. Tímto způsobem jsme získali daný vzorek dotazovaných, a to žáky druhého stupně Základní školy Nedvědova v Olomouci. Získaná data jsme následně analyzovali a interpretovali v jednotlivých kapitolách. Výsledkem práce je doporučení, které by mohlo prospět ke zlepšení klimatu na dané škole. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/44299
|
Datum:
|
2018-11-27 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
51358
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet