Význam pohádky pro děti předškolního věku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Význam pohádky pro děti předškolního věku |
Autor: |
Flasarová, Lucie
|
Vedoucí: |
Včelařová, Hana
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou pohádek a jejich využitím ve výchově dětí předškolního věku. Práce zahrnuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část je rozčleněna do tří kapitol. Úvodní kapitola se zaměřuje na význam, původ a specifickým znakům vyprávěných příběhů a pohádek pro děti předškolního věku. Druhá kapitola popisuje charakteristiku dítěte předškolního věku, kognitivní, sociální, emoční a morální vývoj. Závěr teoretické části zaznamenává výchovné využití vyprávěných příběhů u předškolních dětí, zabývám se zde hrou, a také nastiňuji, v čem se, dle mého názoru, skrývá zásadní síla pohádek. V praktické části je realizován kvantitativní výzkum, jehož cílem je zjistit, jakou míru důležitosti přikládají rodiče předškolních dětí pohádkám a jejich vyprávění. Ke sběru dat jsem použila kvantitativní metodu písemného dotazování. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/44295
|
Datum:
|
2018-11-27 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
51354
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet