Vizuální styl a propagace produktu / služby / akce
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vizuální styl a propagace produktu / služby / akce |
Autor: |
Kořán, Šimon
|
Vedoucí: |
Skácel, Václav
|
Abstrakt:
|
Cílem mé bakalářské práce je důkladně se zaměřit na proces vytváření vizuálních stylů spo- lečností v odvětví designu, polygrafie, distribuce a výroby papíru. Společnosti jsem vybíral z odvětví. Na základě těchto poznatků jsem vytvořil nový vizuální styl pro firmu Papermint ve Zlíně, který odráží současné trendy v grafickém a digitálním designu, ale zároveň, který dokáže konkurovat světovým společnostem v daném odvětví. Mimo jiné jsem tuto vizuální identitu rozšířil do digitálního prostředí za pomocí získaných zkušeností a vědomostí během bakalářského studia oboru digitální design. Teoretická část zaznamenává historii, proces vy- tvoření vizuálního stylu, rozbor značek. Část praktická se zaměřuje již na samotný návrh mnou vytvořené vizuální identity, a to včetně vysvětlení použitých postupů a nástrojů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/44241
|
Datum:
|
2018-12-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Digitální design |
Studijní obor:
|
Multimédia a design - Digitální design |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
51274
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet