Inkluze žáků z odlišného kulturního prostředí dle současné školské legislativy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Inkluze žáků z odlišného kulturního prostředí dle současné školské legislativy |
Autor: |
Šebestová, Jana
|
Vedoucí: |
Balaban Cakirpaloglu, Irena
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá inkluzí žáků z odlišného kulturního prostředí dle současné školské legislativy se zaměřením na žáky-cizince. Cílem práce je porozumět současnému stavu vzdělávání žáků-cizinců v českých základních školách. Výzkum zahrnuje výsledky kvalitativního šetření realizovaného technikou rozhovorů s šesti pedagogickými pracovníky. Data získaná z výzkumného šetření byla analyzována za využití postupů zakotvené teorie. Jako hlavní zjištění se ukázalo, že učitelé za největší bariéru při vzdělávání žáků-cizinců považují neznalost vyučovacího jazyka. Deficity dále spatřují v celkové nepřipravenosti jak školství, tak školy i pedagogických pracovníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/44220
|
Datum:
|
2018-11-21 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
51248
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet