Marketingová komunikace vinařství a její rizika

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace vinařství a její rizika

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace vinařství a její rizika
Autor: Mikesková, Jana
Vedoucí: Tomaštík, Marek
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací vinařství Víno Hruška. První část bakalářské práce obsahuje teoretickou část, která se zaměřuje na důležité poznatky z oblasti marketingové komunikace, marketingového mixu, komunikačního mixu, segmentace trhu a řízení rizik v oblasti marketingové komunikace. Druhá část bakalářské práce je praktická část, kde je hlavním cílem analyzovat konkurenci, rizika a na základě dotazníkového výzkumu zhodnotit, jak dobře lidé znají značku Víno Hruška. Závěr práce je tvořen vlast-ními návrhy a doporučeními pro zlepšení marketingové komunikace Víno Hruška.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44172
Datum: 2018-11-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav krizového řízení
Studijní obor: Ovládání rizik
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 51184


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
mikesková_2019_dp.pdf 1.753Mb PDF Zobrazit/otevřít None
mikesková_2019_op.pdf 248.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None
mikesková_2019_vp.pdf 235.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet