Analýza spokojensoti zákazníka firmy Ladislav Okleštěk, CS EXPRES

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojensoti zákazníka firmy Ladislav Okleštěk, CS EXPRES

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojensoti zákazníka firmy Ladislav Okleštěk, CS EXPRES
Autor: Oklešťková, Marie
Vedoucí: Havlík, Jiří
Abstrakt: Ve své bakalářské práci se věnuji analýze spokojenosti zákazníka firmy Ladislav Okleštěk, CS EXPRES. V první části se zabývám teoretickými poznatky o marketingu, péči o zákazníka a marketingovému informačnímu systému. Dále o marketingovém výzkumu a základním metodám výzkumu. V analytické části představuji společnost. Též zde analyzuji tržby firmy a vyhodnocuji dotazník. V závěru práce je doporučení firmě do budoucna.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4413
Datum: 2006-12-08
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 4720


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
oklešťková_2007_bp.pdfZablokované 1.662Mb PDF
oklešťková_2007_vp.doc 52Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
oklešťková_2007_op.doc 41.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet