Analýza spokojensoti zákazníka firmy Ladislav Okleštěk, CS EXPRES
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojensoti zákazníka firmy Ladislav Okleštěk, CS EXPRES |
Autor: |
Oklešťková, Marie
|
Vedoucí: |
Havlík, Jiří
|
Abstrakt:
|
Ve své bakalářské práci se věnuji analýze spokojenosti zákazníka firmy Ladislav Okleštěk, CS EXPRES. V první části se zabývám teoretickými poznatky o marketingu, péči o zákazníka a marketingovému informačnímu systému. Dále o marketingovém výzkumu a základním metodám výzkumu. V analytické části představuji společnost. Též zde analyzuji tržby firmy a vyhodnocuji dotazník. V závěru práce je doporučení firmě do budoucna. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4413
|
Datum:
|
2006-12-08 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4720
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet