Tvorba a ověření didaktického testu ve výuce ekonomie na střední škole
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Tvorba a ověření didaktického testu ve výuce ekonomie na střední škole |
Autor: |
Matušková, Michaela
|
Vedoucí: |
Kočvarová, Ilona
|
Abstrakt:
|
Didaktický test je jedním z mnoha nástrojů pro diagnózu úrovně znalostí žáků v přesně vymezené oblasti. Didaktické testování se stalo nedílnou součástí pedagogické praxe v oblasti hodnocení výuky. Didaktické testy je možný využít v jakémkoli vyučovacím předmětu. Dávají pedagogovi zpětnou vazbu o tom, zda studenti učivu porozuměli. Cílem této bakalářské práce je popsat obecné principy testování znalostí, vytvoření didaktického testu na určité téma ve vyučovacím předmětu Společenskovědní seminář na střední škole a následně jeho ověření a vyhodnocení. Teoretická část je zaměřena na obecné informace o metodách pro zjišťování a hodnocení znalostí žáků. Podstatná část je věnována didaktickému testu, jeho tvorbě, druhům a vlastnostem. Praktická část je zaměřena především na tvorbu konkrétního didaktického testu, konstrukci jednotlivých testových úloh a následnou analýzu jak testových úloh, tak celého didaktického testu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43957
|
Datum:
|
2018-10-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
50938
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet