Úroveň elementární gramotnosti dítěte ve vztahu k prostředí domova

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Úroveň elementární gramotnosti dítěte ve vztahu k prostředí domova

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Úroveň elementární gramotnosti dítěte ve vztahu k prostředí domova
Autor: Slováková, Martina
Vedoucí: Gavora, Peter
Abstrakt: Cílem diplomové práce je zjistit úroveň elementární gramotnosti dítěte a popsat tuto úroveň vzhledem k prostředí domova. Teoretická část vymezuje základní pojmy spojené s rozvojem elementární gramotnosti u dětí, objasňuje problematiku rozkolísaných pojmů rozvoje gramotnosti u dětí v předškolním věku a zdůrazňuje význam gramotného prostředí v rodině. V praktické části jsou prezentovány výsledky kvantitativně orientovaného výzkumu. Výsledky výzkumu popisují úroveň gramotného prostředí v rodině dítěte a zobrazují čtenářské praktiky a frekvenční parametry rodičů a dětí při čtení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43940
Datum: 2018-10-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Pedagogika předškolního věku
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 50911


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
slováková_2019_dp.pdf 2.523Mb PDF Zobrazit/otevřít None
slováková_2019_op.docx 17.95Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
slováková_2019_vp.docx 18.37Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet