Úroveň elementární gramotnosti dítěte ve vztahu k prostředí domova
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Úroveň elementární gramotnosti dítěte ve vztahu k prostředí domova |
Autor: |
Slováková, Martina
|
Vedoucí: |
Gavora, Peter
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je zjistit úroveň elementární gramotnosti dítěte a popsat tuto úroveň vzhledem k prostředí domova. Teoretická část vymezuje základní pojmy spojené s rozvojem elementární gramotnosti u dětí, objasňuje problematiku rozkolísaných pojmů rozvoje gramotnosti u dětí v předškolním věku a zdůrazňuje význam gramotného prostředí v rodině. V praktické části jsou prezentovány výsledky kvantitativně orientovaného výzkumu. Výsledky výzkumu popisují úroveň gramotného prostředí v rodině dítěte a zobrazují čtenářské praktiky a frekvenční parametry rodičů a dětí při čtení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43940
|
Datum:
|
2018-10-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Pedagogika předškolního věku |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
50911
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet