Diagnostikování školní připravenosti dítěte v podmínkách mateřské školy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Diagnostikování školní připravenosti dítěte v podmínkách mateřské školy |
Autor: |
Korábková, Eliška
|
Vedoucí: |
Petrů Puhrová, Barbora
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou diagnostikování školní připravenosti dítěte v podmínkách mateřské školy. Práce se dělí na dvě části, a to na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena především na souhrnný popis dané problematiky diagnostikování školní připravenosti, zpracovaný pomocí odborných zdrojů. Součástí této teoretické části jsou také kompetence učitele, které jsou potřebné pro diagnostikování dítěte. V praktické části pak popisuji svá zjištění na základě kvantitativně orientovaného výzkumu, který se zaměřoval na metody a nástroje, jež učitelky využívají při diagnostikování školní připravenosti dítěte, a odhaluje aspekty, které mohou ovlivňovat způsob diagnostikování školní připravenosti dítěte. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43921
|
Datum:
|
2018-10-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
50877
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet