Význam domácích úkolů na středních školách z pohledu učitelů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Význam domácích úkolů na středních školách z pohledu učitelů |
Autor: |
Podolská, Eva
|
Vedoucí: |
Petrů Puhrová, Barbora
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku domácích úkolů z pohledu učitelů na střeních školách. Jejím cílem je zmapovat názor učitelů středních škol na tuto problematiku. Nejsou opomenuty teoretické poznatky zabývající se tímto tématem, vymezení základních pojmů, postupy při zadávání domácích úkolů včetně jejich kontroly a hodnocení, a také vztah učitele a žáka ve výuce a při práci s domácími úkoly. Praktická část je poté zaměřena realizaci průzkumu prostřednictvím dotazníkového šetření. V rámci vybraných otázek jsou analyzovány data, ze kterých jsou poté vyvozeny závěry. Je nastíněno, jaký názor zastávají k této problematice učitelé středních škol. Nechybí ani doporučení pro praxi středních škol, aby se domácí úkoly staly vhodným prostředkem vzdělávání. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43914
|
Datum:
|
2018-10-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
50866
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet