Práce učitele mateřské školy s literaturou pro děti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Práce učitele mateřské školy s literaturou pro děti |
Autor: |
Zádrapová, Monika
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Hana
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se analýzou práce učitele mateřské školy s literaturou pro děti. Cílem teoretické části je sumarizovat teoretické poznatky vztahující se k literatuře pro děti a možnostem rozvoje čtenářské pregramotnosti. Teoretická část práce definuje literaturu pro děti a vymezuje stěžejní pojmy vážící se k práci učitele mateřské školy s literaturou pro děti, jako jsou literární gramotnost, čtenářská gramotnost a pregramotnost. Popisuje dále gramotně podnětné prostředí i ve vztahu k mateřské škole a představuje možné způsoby práce učitelky mateřské školy vzhledem k rozvoji čtenářské pregramotnosti. Zjistit, jak učitelky pracují s literaturou pro děti v rámci didakticky cílené činnosti v mateřské škole, bylo cílem empirické části bakalářské práce. V empirické části jsou prezentovány výsledky vyhodnocených dat kvalitativně orientovaného výzkumu získaných prostřednictvím participačního pozorování zaměřujícího se na práci učitelek mateřské školy s literaturou pro děti působícími v homogenních třídách s věkem dětí pět až šest let. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43892
|
Datum:
|
2018-10-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
50831
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet