Postavení výtvarné výchovy v kurikulu předškolních institucí v České republice a v Anglii
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Postavení výtvarné výchovy v kurikulu předškolních institucí v České republice a v Anglii |
Autor: |
Slováková, Vendula
|
Vedoucí: |
Vašíková, Jana
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá postavením výtvarné výchovy v kurikulu předškolních institucí v České republice a v Anglii. Práce sumarizuje poznatky z oblasti komparativní pedagogiky, kurikula a výtvarné výchovy a popisuje vzdělávací systémy v jednotlivých zemích. Kvalitativní výzkum je založen na obsahové analýze kurikulárních dokumentů daných zemí. Výsledky popisují postavení výtvarné výchovy, její cíle a obsah v těchto dokumentech. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43886
|
Datum:
|
2018-10-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
50825
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet