Postavení výtvarné výchovy v kurikulu předškolních institucí v České republice a v Anglii

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Postavení výtvarné výchovy v kurikulu předškolních institucí v České republice a v Anglii

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Postavení výtvarné výchovy v kurikulu předškolních institucí v České republice a v Anglii
Autor: Slováková, Vendula
Vedoucí: Vašíková, Jana
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá postavením výtvarné výchovy v kurikulu předškolních institucí v České republice a v Anglii. Práce sumarizuje poznatky z oblasti komparativní pedagogiky, kurikula a výtvarné výchovy a popisuje vzdělávací systémy v jednotlivých zemích. Kvalitativní výzkum je založen na obsahové analýze kurikulárních dokumentů daných zemí. Výsledky popisují postavení výtvarné výchovy, její cíle a obsah v těchto dokumentech.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43886
Datum: 2018-10-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 50825


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
slováková_2019_dp.pdf 2.178Mb PDF Zobrazit/otevřít None
slováková_2019_op.pdf 160.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None
slováková_2019_vp.docx 17.58Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet